مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-14سياسي

دروازه عاشقی| تأکید بر امنیت، کرامت و سلامت زائران


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار محمد شرفی در نشست مشترک با هیئت بلندپایه نظامی عراق که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و فرمانده کل فراجا در شهرستان خرمشهر انجام شد، اظهار کرد: در تمامی فرآیندها و رفت و آمدهای مسئولان نظامی و سیاسی دو کشور ایران و عراق همواره بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مادامی که عملیات تردد زائران مانند هم اکنون که در حال انجام است صورت پذیرد این سه اصل نیز رعایت خواهد شد و مشکلی برای طرفین به وجود نخواهد آمد، گفت: پذیرش طرف عراقی و بازگشایی مرزها در یک مقطعی بسیار حساس بود و از یک فاجعه و حادثه جلوگیری کرد، امیدواریم این حس تعامل و همکاری بیش از پیش گسترش یابد چرا که زائران برای هر دو کشور عزیز و محترم هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا، با اشاره به سوء استفاده برخی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عراق در نرخ کرایه و مطالبه پول بیشتر از زائران، تصریح کرد: این امر موجب نارضایتی تعدادی از زائران گشته است که امیدواریم طرف های عراقی بر این موضوع نظارت و این مشکل را برطرف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| تأکید بر امنیت، کرامت و سلامت زائران

دروازه عاشقی| تأکید بر امنیت، کرامت و سلامت زائران